معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی پسر طی شهریور ماه سال جاری در شهر استان اردبیل برگزار می‌شود که از این استان 16 دانش‌آموز پسر به این همایش اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام علی انصاری در حاشیه همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی دختر سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این همایش ملی با حضور شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها طی چند روز گذشته در شهر نیشابور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش 16 نفر از دانش‌آموزان دختر استان قزوین به همراه مربیان و سرپرست شرکت کرده بودند، ادامه داد: دانش‌آموزان این استان به عنوان پرچمداران عبادت و ستایش معرفی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی دختر سراسر کشور با اهداف مختلفی دنبال شد که از نمونه‌های آن می‌توان به افزایش توانمندسازی و خودباوری در بین دانش‌آموزان و نسل آینده، انتقال تجربیات، شناسایی و معرفی بیشتر شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد.

انصاری تصریح کرد: در همایش یاد شده برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری اردو دانش‌آموزان و بازدید از اماکن تاریخی و زیارتی صورت گرفت.

گفتنی است، همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی پسر طی شهریور ماه سال جاری در شهر استان اردبیل برگزار می‌شود و از استان قزوین 16 دانش‌آموز پسر به این همایش اعزام می‌شوند.

یادآور می‌شود، شوراهای دانش‌آموزی یکی از ارگان‌های مهم در مدارس استان قزوین است که برنامه‌های مهمی در این راستا دنبال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار