مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو خردسالان ایران گفت: 333 تکواندو کار از سراسر کشور در لیک برتر این رده سنی ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۲۷۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 03 August 2016
به گزارش تابناک یزد،غلامرضا عمرانی اظهار داشت: بیش از 330 تکواندوکار در قالب 18 تیم در لیگ برتر خردسالان ثبت نام کرده اند که این 18 تیم به 2 گروه 9 تیمی تقسیم شده و به صورت مرحله ای و به موازات هم مبارزه می کنند.
مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو خردسالان کشور گفت: در این مسابقات از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم برای کسب سکوی اول تا چهارم راه پیدا خواهند کرد.
وی افزود: با تمهیداتی که رییس فدراسیون تکواندو در نظر گرفت و با برنامه ریزی عوامل اجرایی، این لیگ برای پشتوانه سازی رده سنی نونهالان،در حال برگزاری است که یکی از دلایل اجرای لیگ خردسالان در سطح کشور این است که قهرمانی نونهالان ایران در جهان و آسیا تکرار شود.
مدیر اجرایی لیگ برتر خردسالان کشور در رابطه با برگزاری این لیگ گفت: رقابت های تکواندو لیگ خردسالان برای سومین سال در حال برگزاری است که امسال بصورت لیگ برتر برگزار می شود ضمن اینکه احتمال می رود مسابقات رده سنی خردسالان هم در سطح جهانی برگزار شود که برگزاری لیگ به داشتن یک تیم ملی آماده کمک خواهد کرد.
عمرانی در رابطه با سطح برگزاری مسابقات با بیان اینکه همه مربیان راضی هستند گفت: بازیکنان سطح فنی بالایی دارند و مشخص است طی دو سال گذشته که این لیگ اجرا شده، مربیان به خوبی بازیکنان را با هوگوهای الکترونیکی آشنا کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: اگر هم اینک فدراسیون جهانی تصمیم بگیرد که در این رده سنی رقابت برگزار کند، ایران توانایی حضوری قدرتمند را دارد.
این مسوول ورزشی، استقبال چشمگیر از لیگ برتر خردسالان را یاد آور شد و بیان کرد: استقبال عالی بود و 18 تیم از سراسر کشور حضور دارند که بعضی تیم ها از بازیکنان بومی و برخی دیگر بازیکنانشان را از استان های دیگر جذب کرده اند.
عمرانی با بیان اینکه از 30 استان کشور در این لیگ بازیکن داریم ابراز امیدواری کرد: حمایت بیشتری از لیگ خردسالان شود زیرا این لیگ نوپایی است و پشتوانه تکواندوی ایران خواهد بود.
بافق مقام دوم مسابقات لیگ برتر خردسالان کشور را از آن خود کرد
به گزارش ایرنا، هفته دوم و سوم مسابقات تکواندو خردسالان کشور به میزبانی بافق برگزار شد که تیم هیات تکواندو این شهرستان توانست با شکست هیات تکواندو بروجرد با نتیجه 10بر صفر و پیروزی بر باشگاه ورزشی ماه نوش با نتیجه 8بر 2 و با کسب 6 امتیاز و یک بازی کمتر ،بعد از تیم مرحوم حاجی پور بابل در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.
هیات تکواندو بهارستان نیز با سه بازی و 6 امتیاز در جایگاه سوم جدول این مسابقات قرار دارد.
بافق دارای 36 هیات ورزشی است که 18 هیات فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردارند.
شهر بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری مرکز استان یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار