رئیس اتاق اصناف استان زنجان تجمع کارگران شرکت ایران ترانسفو را به نفع تولید استان و کشور ندانست و گفت: مطالبات کارگران ایران ترانسفوی زنجان از مجاری قانونی قابل پیگیری است در نتیجه ضروری است تا این تجمع پایان یابد.
کد خبر: ۲۷۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 04 August 2016
رحیم حاج‌نائبی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به تجمع کارگران و پرسنل ایران ترانسفو و دست از کار و تولید کشیدن آنان اظهار داشت: ادامه این روند قطعا به تولید ضربه زده و آن را با چالشهایی مواجه می‌کند.

وی ضمن تاکید بر احترام گذاشتن به حقوق کارگران شرکت ایران ترانسفو تصریح کرد: مطالبات کارگران ایران ترانسفوی زنجان از مجاری قانونی قابل پیگیری است در نتیجه ضروری است تا این تجمع پایان یابد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه کارگران و پرسنل معترض شرکت ایران ترانسفو پای آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند به معترضان این مجموعه اطمینان داد که مطالبات آنان با جدیت توسط مسئولان پیگیری می‌شود.

احمد برکابیان مدیر گمرک استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات گمرک استان در زمینه تلاش برای اخذ مجوزهای لازم افزود: خوشبختانه با پیگیریهای مکرر تمامی مجوزهایی که در اختیار شورای معاونان قرار دارد توسط گمرک استان زنجان اخذ شده است.

وی با اشاره به توانمندیهای استان در حوزه تولید کالاهای برقی و صنایع برق عنوان کرد: گمرک استان زنجان جزو 13 گمرک کشور است که کالاهای برقی و تولیدات مربوط به صنایع برق را هم وارد و هم صادر می‌کند.

مهدی رنگ‌رونا نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان نیز در این جلسه در بررسی چگونگی تشکیل اتحادیه تامین مواد اولیه و مدیریت صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسط خاطرنشان کرد: شرکتهای صادراتی از چند سال قبل در استان زنجان تشکیل شده‌اند در نتیجه به جای تاسیس شرکت مدیریت صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسط، پیشنهاد می‌شود تا این شرکتها در راستای اهداف تعیین شده ساماندهی شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار