نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ائمه جمعه باید در مناطق خود با همکاری سایر افراد بصورت جدی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بکوشند .
کد خبر: ۲۷۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹ 04 August 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری  در همایش سالانه ائمه جمعه و مسئولان ستادهای نمازجمعه استان یزد به اهمیت این فریضه عبادی سیاسی اشاره و افزود: باید برای حضور مردم در نمازجمعه فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی انجام گیرد .
وی ادامه داد: اگر نمازهای جمعه خلوت شود در روحیه مردم اثر می گذرد بنابراین باید ستادهای نمازجمعه در مناطق خود در این زمینه دارای برنامه ریزی و هماهنگی و انجام امور فرهنگی و تبلیغی باشند .
امام جمعه یزد گفت: دشمنان در قالب تهدید نرم و بهره گیری از فضای مجاز به دنبال تضعیف ارزش ها و اعتقادات در بین مردم و جوانان هستند و باید ائمه جمعه و دلسوزان فرهنگی برای مقابله با دسایش دشمنان اقدام کنند .
ناصری گفت: موضوع تربیت دینی از مهدهای کودک و مدارس از مباحث مهمی است که باید ائمه جمعه و ستادهای نمازجمعه به آن عنایت ویژه داشته باشند و برای ارتقای فرهنگی دینی تلاش کنند .
ناصری گفت: بهترین کار فرهنگی در عصر کنونی توجه به دانش آموزان و کودکان است و ارائه آموزش های مناسب دینی و فرهنگی به آنها در پیشگیری از توطئه های دشمنان موثر است .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: نمازهای جمعه پایگاه های اصلی انقلاب اسلامی و سدی در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده نظام هستند و باید همواره خیلی باشکوه برگزار شود.
ناصری از فعالیت های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد و ستادها در طول سال قدردانی کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار