سرنوشت مبهم مهران
«در حاشيه» شب گذشته با همه حاشيه هايش به پايان رسيد.
کد خبر: ۲۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 25 April 2015
به گزارش تابناک یزد،«در حاشيه» شب گذشته با همه حاشيه هايش به پايان رسيد.
 مجموعه در حاشيه که کار جديد مهران مديري در مقام کارگرداني بود از همان آغاز پخش با واکنش ها و البته فشارهاي فراواني مواجه بود . فشارهايي که موجب شده بود حتي چندين ماه ساخت و پخش سريال به تعويق بيافتد. در ميان ناگفته هايي که در مورد اين سريال وجود داشت اخيرا خشيار الوند گفته بود : «وزارت بهداشت حتي حاضر شده بود خسارت هم بدهد و اين سريال ادامه پيدا نکند اما صدا‌و‌سيما پاي اين سريال ايستاد و ديديم که با پخش آن اتفاق خاصي هم نيفتاد. اين اقدام صدا‌و‌سيما سبب شد راه براي کارهاي بعدي باز شود و وقتي قرار باشد با افرادي شوخي شود، کار در نطفه خفه نمي‌شود.»
منتقد اصلي اين سريال پزشکان بودند و در راس آن وزارت بهداشت . مي گفتند به پزشکان توهين شده و سياه نمايي صورت گرفته است. در قسمت هايي از اين سریال حتي کاملا مي شد حس کرد سکانس هايي نچسب به اين مجموعه اضافه شده که به صورت تصنعي پزشکان مثبت به تصوير کشيده شده اند.
وزير بهداشت البته اخيرا در پاسخ به سوال خبرنگاري که آيا شما اين سريال را ديده‌ايد، گفت:بله چند قسمت از اين سريال را قبل از پخش ديده‌ام و صحبت‌هايي را نيز انجام دادم که کسي به اين صحبت‌ها توجه نکرد. در حال حاضر نيز به دليل اينکه تا دير وقت مشغول کار هستم ، فرصت نشده است که آن را ببينم اما نه تنها از عوامل اين سريال، بلکه از هيچ کس ناراحت نيستم.
البته وزير بهداشت پيش از تعطيلات نوروز  طي نامه به رييس سازمان صداوسيما خواستار جلوگيري از پخش سريال طنز در حاشيه ساخته مهران مديري شده بود.
هر چه بود مهران مديري شب گذشته از اتمام سريال خبر داده و ادامه ساخت آن را موکول به آينده و اجازه مديران سازمان کرده است.او در انتهاي سريال مهران مديري کارگردان سريال با بينندگان گفتگو کرد.
مديري با اشاره به حمايت تماشاگران از اين سريال گفت: مردم و بينندگان عزيز هميشه از مجموعه‌هاي قبلي حمايت کرده‌ايد و از اين مجموعه نيز استقبال و پشتيباني کرديد.
وي ادامه داد: استقبال شما از اين سريال بيشتر از سريال‌هاي گذشته بود و من بسيار از اين مسئله خرسندم و از شما تشکر مي‌کنم.
مديري با اشاره به اينکه فصل اول سريال با پخش قسمت سي‌ام به پايان مي‌رسد، گفت: از ابتدا نيز قرار بود اين سريال در سه فصل و هر فصل 30 قسمت ساخته و پخش شود و پخش فصل اول هم اکنون تمام شد.
وي افزود:قرار است دو فصل 30قسمتي ديگر ساخته شود و بعد از هماهنگي با مديران صدا و سيما و ساخت سي قسمت دوم پخش آن آغاز مي‌شود اما زمان پخش فصل دوم هنوز مشخص نيست.
به نظر مي رسد بازگشت مهران مديري هم ساده نباشد ؛ شايد مديريت جديد چندان حوصله حاشيه را نداشته باشد حتي اگر پاي مهران مديري در ميان باشد و مخاطبان بسيار!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار