رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: احداث پل امام رضا(ع) براساس طرح جامع شهری بوده و تکمیل آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۲۷۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسین غیاثوند در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به دهه کرامت گفت: باید در این دهه سیره اهل‌بیت(ع)، حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای مردم تبیین شود تا شناخت آن‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: باید رفتار شهیدان را در زندگی جاری و عملی کنیم و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه با تکمیل تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) و خلیج فارس بخشی از مشکلات ترافیکی شهر قزوین برطرف می‌شود، مطرح کرد: احداث این تقاطع‌ها براساس طرح جامع شهر قزوین بوده و ساخت آنان از اهمیت بسزایی در توسعه شهری دارد.

غیاثوند با بیان اینکه ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) با سرعت و دقت تمام توسط نیروهای جوان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در احداث این تقاطع اقدامات خوبی را انجام داده و در تکمیل به موقع آن گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی بیان کرد: به نظرم باید پل امام رضا(ع) تا میدان دفاع مقدس ادامه یابد تا در آینده دیگر مجبور نباشیم پل را خراب کنیم که برای آن 5 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در ساخت پل یاد شده، برای عبور عابران پیاده زیرگذرها دیده نشده که این نقطه ضعف طرح فوق است و باید این مشکل برطرف شود، عنوان کرد: در اجرای این پروژه باید به گونه‌ای عمل کرد که فردا در حوزه فنی و مهندسی بتوانیم دفاع کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه گفت: ساخت پل امام رضا(ع) در شهر قزوین نقش کمربندی این شهر را ایفا می‌کند و ساخت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید ساخته شود.

علی فرخزاد با بیان اینکه تکمیل پل امام رضا(ع) نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است تا بتوانیم با تأمین مالی این پل را احداث کنیم، افزود: تأمین منابع مالی ساخت پل از طریق منابع دولتی و شهرداری انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار