فرماندار، شماری از مسئولان و اصحاب رسانه روز یکشنبه به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار با خانواده شهید محمدرضا امانی تها خبرنگار شهید خراسان شمالی دیدار کردند.
کد خبر: ۲۷۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 08 August 2016
فرماندار شیروان گفت: شهید محمد رضا امانی تنها خبرنگار استان های خراسان بوده است که تجلیل از خبرنگاران و مقام و منزلت آنان با دهه کرامت متقارن شده است.
عباسعلی صفایی با بیان اینکه خبرنگاری یکی از حرفه های سخت و طاقت فرسا است اظهار کرد: حساسیت خبرنگاری در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران با صداقت در قلم خود می توانند جامعه را به سمت توسعه پیش ببرند.
وی گفت: 17 مردا روز خبرنگار فرصتی را فراهم کرد تا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر خبرنگاران شهید بویژه تنها خبرنگار استان خراسان شمالی شهید امانی از تلاش ها و خدمات خالصانه وی در دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر شود.
در پایان مسئولان حاضر به همراه اصحاب رسانه با حضور در مزار شهید محمد رضا امانی و ذکر فاتحه ای، مزار شهید را غبارروبی کردند.
شهید محمدرضا (میثم) امانی، متولد مرداد سال 1347 در شیروان، در سن 12 سالگی عضو بسیج شد و 2 سال بعد به جبهه رفت. امانی در 16 سالگی خبرنگار و گزارشگر جبهه های جنگ برای صدا و سیما و روزنامه جمهوری اسلامی شد.
این خبرنگار جوان، روز بیست وششم دی ماه سال 1365 در سن 18 سالگی و در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار