سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی: 17 مرداد را روز نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی و روز اطلاع‌رسانی با سلاح قلم است.
کد خبر: ۲۷۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 08 August 2016
به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین(ع) و سپاه شهرستان خوی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران تبریک گفت. 
متن پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
17 مرداد روز خبرنگار، روز پاسداشت یاد و نام و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای جانفشان عرصه خبر و اطلاع رسانی متعهدانه و روز نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی و روز اطلاع‌رسانی با سلاح قلم است.
این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. این روز را بهانه ای دانستیم برای ستایش قلم و ارزش ها و توانمندی ها و تعهدات ذاتی قلم شما خبرنگاران فرهنگ آور و پاک دست.

به راستی چه کسی می داند در زمان دفاع و جنگ تحمیلی، آن هنگام که رزمندگان در جبهه ها زیر بمباران اطلاعاتیِ رسانه های غربی و عربی بودند، چه کسانی خطر را به جان می خریدند و از بین گلوله ها، خمپاره ها و میدان های مین، گزارش و خبر تهیه می کردند؟ این عزیزان و همه خبرنگاران راست کردار دفاع مقدس، با از جان گذشتگی وارد معرکه نبرد حق علیه باطل می شدند و قلم و دوربین به دست، به ثبت وقایع می پرداختند تا آیندگان بدانند که جهانخواران و زورگویان چه بر سر ملت مظلوم و انقلابی ایران آورده بودند. یادشان هماره گرامی باد.
امید است همواره یاد خون نگاران شهید را زرنگار لوح خاطر داشته باشید و تداوم جهاد عرصه فرهنگی را سرلوحه نگارش خود قرار دهید.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ خود نگاشتند؛ برای تمامی خبرنگاران، فعالان و تلاشگران مؤمن وجهادی عرصه خبر و اطلاع رسانی آرزوی توفیق و خدمت رسانی صادقانه، دقیق و متعهدانه دارم.

والسلام علیکم
سرهنگ پاسدار  محمدباقر علایی
فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین(ع) و سپاه شهرستان خوی
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار