تابناک: افرادی که خودشان مجوز برگزاری این نشست را صادر کردند ایجاد تنش در دانشگاه برایشان اهمیتی ندارد و تنها با مدیریت دیکتاتوری می‌توان چنین مجوزی صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 25 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، برگزاری مناظره بین هرمیداس باوند سخنگوی جبهه ملی با صادق زیباکلام که در هفته گذشته برای برگزاری آن در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حرف و حدیث های زیادی مطرح، شد حالا امروز پایش به دانشگاه هنر اصفهان باز شده است.

در هفته گذشته این مناظره به دلیل اعتراض تشکل های دانشجویی دانشگاه اصفهان لغو و تنها سخنرانی زیباکلام در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز برگزار شد.

اما برخی که اصرار به برگزاری این مناظره دارند، اعلام کرده اند که این نشست در دانشگاه هنر اصفهان مجوز برگزاری دریافت کرده است.

این خبر در گفتگوی یکی از خبرگزاری ها با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان به نوعی تکذیب شد اما شنیده ها حاکی از این است که مظفر فرهنگ رئیس دانشگاه هنر اصفهان از برگزاری این نشست خبر داده است و گفته که استعلام های لازم از سوی وزارت اطلاعات گرفته شده است و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

با این وجود مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان در این مورد گفت: روز پنجشنبه حراست دانشگاه خبر داد که انجمن اسلامی دانشگاه اصرار دارد که سخنرانی دکتر باوند و زیباکلام به این دلیل که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان لغو شده، در دانشگاه هنر برگزار شود که بنده اعلام کردم در جریان نیستم و این کار خلاف قوانین است.

وی با اشاره به اینکه جلسه هیئت نظارت برای موافقت یا مخالفت با برگزاری چنین جلسه‌ای تشکیل نشده است، ادامه داد: بنده صحبت‌های رئیس دانشگاه هنر مبنی بر اینکه هماهنگی‌ها پیرامون برگزاری این جلسه به صورت تلفنی انجام شده، تکذیب می‌کنم و همان‌طور که گفتم تنها حراست دانشگاه به بنده اطلاع داد و حراست هم ربطی به هیئت نظارت ندارد.

ابطحی ادامه داد: نه رئیس دانشگاه، نه نماینده وزیر علوم و نه معاون فرهنگی دانشگاه درباره برگزاری این نشست تماسی با بنده نداشته‌اند و این یک حرف کذب است.

وی با اشاره به اینکه احتمال تنش در دانشگاه در صورت برگزاری این نشست وجود دارد، افزود: افرادی که خودشان مجوز برگزاری این نشست را صادر کردند این موضوع و ایجاد تنش در دانشگاه برایشان اهمیتی ندارد و تنها با مدیریت دیکتاتوری می‌توان چنین مجوزی صادر کرد.

حال با تمامی این اوصاف باید دید آیا در اصل مجوزی برای این مناظره در کار است و در صورتی که چنین باشد این نشست در امنیت کامل و بدون ایجاد بی نظمی در دانشگاه هنر اصفهان برگزار خواهد شد یاخیر؟.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
خدا رو شکر این برنامه به خوبی و خوشی با سلامت کامل با مقاومت های ریاست محترم دانشگاه در برابر عوامل افراطی در دانشگاهمون بر گذار شد و نشون داد که هنوز هم میشه خردمندانه گفت و گو بشه
هر چند خیلی سعی شد که باز هم شیطنت هایی در خارج محیط انجام بشه ولی با زیرکی جلوی اغتشاش رو گرفتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار