معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: نخستین مجتمع استاندارد ورزشی مهرماه امسال با گستره شش هزار و 500 مترمربع در شهرستان بجنورد افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۷۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 10 August 2016
بهرام سلیمانیان سه شنبه شب در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: از این میزان سه هزار آن سربسته و دو هزار متر مربع دیگر آن هم روباز است که هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می کند.
وی افزود: این مجتمع ورزشی دارای امکاناتی برای بیتشر رشته های ورزشی است و از این پس برای برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزی هیچ گونه محدودیتی را نداریم و با احداث این سالن به خودکفایی رسیده ایم.
وی از برگزاری اجلاس مسئولان تربیت بدنی کشور در شهریور ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجلاس کشوری برای تبیین و بررسی شاخص های قهرمانی و بررسی بازیهای بومی و محلی در استان برگزار می شود.
سلیمانیان تصریح کرد: هم اکنون 9 تیم ورزشی متشکل از 119 دانش آموز شامل 6 تیم پسر و سه تیم از بانوان به مسابقات کشوری اعزام شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه این جلسه با تبریک روز خبرنگار گفت : سختی کار، همیشه در معرض اتهام، خطرناکترین شغل روانی، استرس و ده ها شاخصه دیگر از جمله دغدغه های جسمی و روانی یک خبرنگار تلقی می شود که خوشبختانه همه مردم و مسئولین از آن باخبرند.
براتعلی حاتمی افزود: اما نکته قابل توجهی که می توان به آن اشاره کرد حس اعتماد، دقت، امانتداری، بی طرفی، تعهد و تخصص و رسالت خطیری است که بالطبع از جانب مردم مدیریت شده و با قلم خبرنگاران احیا می شود.
وی تصریح کرد: مشخص است که خبرنگاران متعهد و متخصص در وهله اول کار خود را بر مبنای اصولی به نام مردم استوار ساخته و چون خود از جنس مردم هستند رنج مردم را نیز دارند.
خراسان شمالی با جمعیت925 هزار نفری بیش از 160 هزار دانش آموز دارد که در دو هزار آموزشگاه زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار