جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور، از برگزاری مراسم بزرگداشت واقعه صحرای طبس به صورت ملی در سال آینده خبر داد و گفت: موزه عبرت‌های واقعه طبس در حال ساخت است و سازمان در حال پیگیری هستیم که این موضوع حداقل در 2 سال آینده آماده بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۲۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴ 26 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ محمدحسن نامی، در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با برنامه‌ریزی وارد صحرای طبس شدند و ما اطلاعی از این موضوع نداشتیم، این خداوند بود که انقلاب اسلامی را پشتیبانی می‌کرد و مردم و مسئولان را هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: انتظار این است که با همت بالای مردم تحت رهبری مقام عظمای ولایت این پرچم را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور، تصریح کرد: شکست آمریکا بارها و بارها در این خاک تکرار شده است و آنها باید از این واقعه درس بگیرند.

نامی با بیان اینکه آنچه برای ما ضرورت دارد این‌است که انقلاب اسلامی پشتیبان الهی دارد، افزود: ما با تمام توان از انقلاب دفاع می‌کنیم، همانگونه که تاکنون دفاع کرده‌ایم.

وی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: دشمن در سال‌های گذشته از هرامکاناتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرد و بدنبال اختلاف افکنی بین مردم و مسوولین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار