مدیرعامل خانه مطبوعات استان مرکزی؛
تابناک:مدیرعامل خانه مطبوعات استان مرکزی در خصوص دیدار با مدیر تامین اجتماعی گفت:در این جلسه مقرر شد نماینده‌ای از بیمه ارشاد و خانه مطبوعات کارگروهی را برای بررسی و رفع مشکلات خبرنگاران تشکیل دهند.
کد خبر: ۲۷۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 11 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رجائیان مدیرعامل خانه مطبوعات استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک درباره دیدار با مدیر تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در خصوص دیدار با مدیر تامین اجتماعی و پیگیری مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران صحبت هایی را مطرح کرده بود که خوشبختانه این جلسه برگزار شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مرکزی ادامه داد: طبق اعلام قبلی مقرر شد هر خبرنگاری که تمایل دارد می تواند در جلسه با کیومرث طهماسبی مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی برای بیان مشکلات حاضر شود که علاوه بر اعضا خانه مطبوعات شاهد حضور ابوالفضل فخرالاسلام (مدیرمسئول روزنامه شمس)و مجید میر عظیم (سرپرست خبرگزاری فارس استان مرکزی) در این جلسه بودیم.

رجائیان با اشاره به اینکه مهم ترین محور صحبت‌های مطرح شده در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان تغییر نگاه بیمه به کار خبرنگاران بود تصریح کرد: پیش از این بیمه با نگاه کارگاه و مشاغل این چنین در خصوص کار خبرنگاران نگاه میکرد و طبعا این نگاه مشکلات بسیاری را برای خبرنگاران ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: خبرنگار باید در بطن جامعه حضور داشته باشد و اخبار را رصد کند و این نگاه بیمه نیاز بود اصلاح شود.

مدیرخانه مطبوعات استان از تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی و رفع مشکلات خبرنگاران خبر داد و گفت: در این کارگروه نماینده تامین اجتماعی، ارشاد و خانه مطبوعات موضوعات و مشکلات خبرنگاران را بررسی می کنند.

انتهای پیام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار