در دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با شهردار یزد طرح‌ها، پروژه‌ها وفرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی شهری یزد مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.
کد خبر: ۲۷۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 16 August 2016
به گزارش تابناک یزددر این دیدار بر همکاری و تعامل دو جانبه برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منظور مشارکت در اجرای طرح‌های شهرداری و عمران شهری یزد تاکید شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های شهرداری یزد در بحث سرمایه‌گذاری  گفت: به طور قطع همکاری و تعامل این دو مجموعه می‌تواند به بهبود شرایط سرمایه‌گذاری در استان کمک کند.

علی نمازی با بیان اینکه ساختمان مالیه قدیم یزد هفته گذشته با حضور وزیر کشور افتتاح و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در آن راه‌اندازی شد، تصریح کرد: شهرداری می‌تواند با متمرکز کردن برنامه‌های خود در این مرکز، خدمات بهتری به سرمایه‌گذاران ارائه کند.

وی اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، زمینه‌های لازم را برای  جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فراهم کرده و در کنار سایر دستگاه‌ها حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

شهردار یزد هم در این دیدار اقدامات اداره کل امور اقتصادی و دارایی در این بخش را ستود و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری اعلام کرد.

محمدرضا عظیمی‌زاده از اجرای تعدادی طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط شهرداری خبر داد و گفت: طرح‌های خود را با سیاست‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان منطبق خواهیم کرد و به طور قطع این تعامل سازنده و موثر است.

طی دو سال گذشته اقدامات موثری برای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان صورت گرفته و تشکیل بیش از 10 نشست سرمایه‌گذاری، مرمت و بازسازی ساختمان مالیه به عنوان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی این مرکز از جمله اقدامات اساسی انجام شده در این زمینه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار