فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو که از بیش از 60 دستگاه خودروی سواری سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 20 August 2016
سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی  در این‌باره گفت: از مدتی قبل شماری از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع سرقت اقلام و اشیاء قیمتی از داخل خودرویشان در محدوده رباط‌کریم خبر دادند، شماری از شهروندان نیز با مراجعه به پلیس شکایاتی مشابه را مطرح کردند و به همین دلیل رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تیمی ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد. 

وی با اشاره به تحقیقات ماموران ادامه داد:‌ مدتی بعد ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سه سارق سابقه دار را که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بودند شناسایی کنند که پس از اخذ مجوز از مقام قضایی در عملیاتی پلیسی آنان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. 

پاشاکی با بیان اینکه متهمان برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و گرچه در ابتدا سعی داشتند خود را بی‌گناه و بی اطلاع نشان دهند اما پس از انجام تحقیقات تکمیلی و مواجهه با ادله و شواهد به جرم خود اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی رباط کریم با بیان اینکه این افراد در بازجویی‌های پلیسی به بیش از 60 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان رباط کریم اعتراف کردند، افزود: این افراد اقدام به سرقت ضبط صوت، لپ‌تاپ، کیف و ... در داخل خودروها کرده بودند.

پاشاکی اظهارکرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی با هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست که خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کرده و حتی برای ترک کوتاه مدت خودرو نیز تمام درها را قفل کرده و شیشه را بالا بکشند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار