ین روزها وابستگی به تلفن‌های همراه و اینترنت چنان در تار و پود زندگی رسوخ کرده که خیلی‌ها و بویژه کودکان نمی‌توانند زندگی را بدون آن تصورک
کد خبر: ۲۸۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 23 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از سبلانه، این روزها وابستگی به تلفن‌های همراه و اینترنت چنان در تار و پود زندگی رسوخ کرده که خیلی‌ها و بویژه کودکان نمی‌توانند زندگی بدون آن را تصور کنند.

رسوخ فناوری‌های نوین به زندگی مردم عادی به گونه‎ای است که حتی فرصت چند دقیقه ای سوار شدن به اتوبوس را غنیمت شمرده و همه از بزرگتر و کوچکتر سرشان در گوشی است،  البته در این بین کودکان و نوجوانان به میزان بیشتری در معرض تهدیدها وآسیب های فضای مجازی قرار گرفته اند.

 

تحقیقات نشان داده است کودکان و نوجوانانی که بیشترین وقت خود را در شبکه های مجازی و اجتماعی بدون دانستن استفاده صحیح می گذرانند با آسیب های جدی روبرو می شوند که لازم است با  تدوین و توسعه سیاست‌های حرفه‌ای که استفاده صحیح از اینترنت را به کودکان آموزش می‌دهد از این آسیب ها کاست.

 اعتیاد به اینترنت، افزایش تعارض بین والدین و کودکان، افزایش تعداد کودکانی که به بلوغ زودرس دچار می شوند خطرات و آسیب های پیش روی گسترش روزافزون اینترنت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار