مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: ارائه خدمات و رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش این کمیته براساس سند راهبردی و اساسنامه آن صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین صبح امروز در نمازخانه این اداره‌کل برگزار شد.

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این مراسم عنوان کرد: این استان ظرفیت‌های مختلفی دارد که در نوع خود بی‌نظیر بوده و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌ها برای کمک به مددجویان بهره‌گیری ‌کنیم.

وحید میرزایی افزود: تلاش می‌کنم تا ارائه خدمات و رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قزوین براساس سند راهبردی و اساسنامه این نهاد صورت گیرد.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین نقش نظارتی بر فعالیت‌های شهرستان‌های قزوین را به خوبی انجام داده و این روند ادامه می‌یابد.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی استان قزوین نیز در ادامه مراسم اظهار کرد: هدف بنده در این نهاد کمک‌رسانی به مددجویان و خدمت به آن‌ها بوده است.

هدایت‌الله صفری مطرح کرد: همیشه هدفم این بوده که در کمیته امداد امام خمینی استان قزوین کار و تلاش کنم و اینکه بنده باشم یا نباشم، امیدوارم این نهاد همچنان به فعالیت‌های خود با اهتمام ویژه‌ای ادامه دهد.

گفتنی است در این مراسم سید منصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور و معاونان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار