۴۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شاهین‌دژ اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 28 April 2015

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: ۴۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب توسط سرمایه‌گذاران طرف قرارداد در شاهین‌دژ اجرا می‌شود.

رسول اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: 46 کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب و یک واحد تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت 9 هزار و 900 متر مربع در شبانه روز در شاهین‌دژ و در قالب قرارداد "بی او تی" توسط سرمایه‌گذار اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب سردشت به ظرفیت 10 هزار و 900 متر مکعب در شبانه روز با اعتبار پیش‌بینی شده 30 هزار میلیون ریال نیز امسال انجام می‌گیرد.

اکبری از ایجاد تصفیه خانه نقده نیز خبر داد و تصریح کرد: این تصفیه‌خانه به ظرفیت 23 هزار و 370 متر مکعب در شبانه روز با فرایند"اس بی ار" و با اعتبار مصوب 28 هزار میلیون ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تمامی این پروژه‌ها تا دهه فجر قابل افتتاح می‌شوند افزود: امسال تصفیه‌خانه قره‌ضیاءالدین با جمعیت تحت پوشش 43 هزار و 187 نفر و ظرفیت 7 هزار و 900 متر مکعب در شبانه‌روز برای افتتاح در هفته دولت یا دهه فجر آماده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار