کد خبر: ۲۸۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 30 August 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس از افتتاح فرهنگسرای ولایت در مشکین دشت فردیس خبر داد و گفت: توسعه سرانه‌های فرهنگی در این شهرستان مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، اسدالله جعفری صبح امروز در مراسم افتتاح طرح بزرگ فرهنگی در مشکین دشت فردیس با اعلام اینکه این بخش فاقد فرهنگسرا بود، افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز فرهنگسرای ولایت در مشکین دشت این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم سرانه‌های فرهنگی در این شهرستان را با رشد بیشتری همراه کنیم تا هنرمندان و فعالان فرهنگی بتوانند فعالیت‌های خود را در این مکان‌ها به درستی انجام دهند.

رئیس اداره ارشاد فردیس خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مسؤولان توسعه برنامه‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ دینی و اسلامی است، لذا باید به این فرمایش رهبری جامه عمل پوشانده و با تلاش بیشتر برنامه‌های فرهنگی متناسب با جامعه اسلامی را در جامعه ایجاد کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه دشمن امروز با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا اهداف شوم و دیرینه خود را عملیاتی کند،‌ افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده‌اند، لذا ما نیز باید با همت و تلاش بیشتر و آگاهی دادن به جوانان و نوجوانان آنها را از اهداف شوم دشمنان آگاه سازیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که فرهنگ غلط غرب در بین جامعه گسترش پیدا کند، افزود: مشارکت دادن جوانان و نوجوانان در امور فرهنگی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

رئیس اداره ارشاد فردیس خاطرنشان کرد: کمبودها و فقر فرهنگی در این شهرستان باید کاهش پیدا کند و لازم است تا برنامه‌ریزی‌ها و اعتبارات لازم به این بخش اختصاص پیدا کند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم بازار روز بعثت مشکین دشت نیز راه‌اندازی شد.

براساس این گزارش، فرهنگسرای ولایت و بازارروز بعثت مشکین دشت، در مساحتی بالغ بر 1600 متر در دو طبقه و با اعتباری بالغ سه میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با راه‌اندازی این دو مرکز به صورت مستقیم برای 30 نفر اشتغال ایجاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار