کد خبر: ۲۸۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 30 August 2016


استاندار البرز گفت: حرکت به سمت توسعه و پیشرفت مهمترین وظیفه مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس،‌ سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح 17 پروژه عمرانی در شهرستان فردیس اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات از مهمترین وظایف مدیران در تمامی دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: مسؤولان باید این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهند و اگر نمی‌توانند باید کار را به دست کسی بسپارند که توانایی‌های بیشتری دارد و می‌تواند خدمات‌رسانی بیشتری را انجام دهد.

استاندار البرز تأکید کرد: محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم مهمترین وظیفه‌ای است که بر عهده مسؤولان است و باید این مهم به درستی به نتیجه برسد تا بتواند میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهد.

طهایی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه مدیران در دستگاه‌های مختلف باید در توزیع خدمات عدالت را رعایت کنند افزود: اولویت باید با مناطق کم برخوردار و محروم باشد توسعه سرانه‌های درمان، آموزشی، فرهنگی و ... از مهمترین نیازهای این استان است که باید توجه بیشتری به آن شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه رشد جمعیت این استان رو به رشد است افزود: سرانه‌های مختلف در این استان نیز باید براساس جمعیت آن رشد و توسعه پیدا کند.

وی افزود: نزدیکی به پایتخت یکی از مهمترین مسائلی است که باید به این استان توجه بیشتری شود لذا از مسؤولان انتظار داریم که دابیر و اهتمام ویژه‌ای را به این استان داشته باشند.

طهایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز 17 پروژه در شهرستان فردیس افتتاح شده است، ‌تأکید کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 77میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

17 پروژه شهرستان فردیس با اعتباری بالغ بر 77میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار البرز این پروژه‌ها را شامل طرح‌های جهاد کشاورزی، خدماتی و عمرانی عنوان کرد.

طهایی راه‌اندازی فرهنگسرای مشکین دشت را با توجه به محرومیت مردم این منطقه مهم خواند و گفت: فرهنگسرای ولایت کانونی برای فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و کتابخانه‌ای برای مردم و جوانان این شهر خواهد بود.

استاندار البرز همچنین با اشاره به پروژه آبیاری تحت فشار در این شهرستان عنوان کرد: دولت 85 درصد هزینه‌ها جهت تکمیل تجهیزات بخش کشاورزی به شیوه‌های نوین آبیاری را تقبل کرده است و کشاورزان باید از این فرصت بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار