امام جمعه بیله‌سوار گفت: آنهایی که با آداب و رسوم غلط سعی می‌کنند، برگزاری ازدواج را گران کنند باید در برابر خداوند پاسخگوی این بدعت‌های غلط خود باشند.
کد خبر: ۲۸۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 02 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ‌کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار کرد: در امر ازدواج باید الگوی شایسته و عملی جوانان ما ازدواج علی (ع) با فاطمه زهرا (س) باشد که ساده و بدون تشریفات بنای زندگی خود را با صداقت و اخلاص گذاشتند تا در برابر خداوند متعال سنت حسنه ازدواج را انجام داده باشند.

وی با بیان اینکه در امر ازدواج خانواده‌ها باید سعی کنند تا تجملات را کنار گذاشته و زمینه تفاهم و همدلی زوجین را به خوبی فراهم کنند، تصریح کرد: ازدواجی که با گناه و معصیت آغاز شود، قطعاً هیچ عاقبت خوبی را به همراه ندارد.

امام جمعه بیله‌سوار با انتقاد از برخی خانواده‌ها که حرمت ایام خاص را نگه نمی‌دارند و در شب شهادت امام جواد (ع) در این شهر مرزی مراسم جشنی را به پا کردند، گفت: نیروی انتظامی باید برخورد جدی با چنین عوامل اهانت‌کننده‌ای داشته باشند که به هیچ قاعده و رسمی پایبند نیستند.

قیاسی به فضیلت‌ها و شایستگی‌های امام جواد(ع) اشاره کرد و افزود: امام جواد (ع) در حقیقت به رغم سختی دوران زعامت امت اسلامی سعی کرد تا شایستگی‌های مکتب اسلام و فضائل آن را برای مردم به خوبی بازگو کند.

وی همچنین تشکیل قرارگاه‌های پدافند هوایی را گرامی داشت و بیان کرد: به همت فعالان پدافند هوایی کشورمان امروز امن‌ترین آسمان برای گذر هواپیماها را دارد و جمهوری اسلامی ایران با همت دلیرمردان پدافند هوایی امروز در مطلوب‌ترین شرایط امنیتی است.

امام جمعه بیله‌سوار به حادثه 17 شهریور نیز اشاره کرد و ادامه داد: در 17 شهریور که رژیم سفاک شاهنشاهی عده‌ زیادی از ملت همیشه در صحنه ایران را به خاک و خون کشید در حقیقت زمینه سقوط رژیم پهلوی را فراهم کرد تا برای همیشه در سال 57 بساط این رژیم برچیده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار