کد خبر: ۲۹۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 03 September 2016


مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در تمام استان‌های کشور ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر صبحی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز گفت: وجود مراکز تخصصی مشاوره ازدواج می‌تواند در ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج بسیار مهم محسوب شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به مهم بودن این مراکز لازم است تا تمامی استان‌های مختلف کشور دارای این مراکز باشند.

مدیرکل دفترازدواج وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: هم‌اکنون 16 استان کشور از این امکان بی‌بهره هستند و لازم است تا هر چه سریع‌تر این مراکز در سراسر کشور تأسیس شود.

صبحی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته ازدواج تأکید کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به ارائه آموزش‌ها به 750 زوج اشاره کرد.

وی تأکید کرد: استان البرز با توجه به گستردگی جمعیت نیازمند تأسیس بیشتر اینگونه مراکز است و لازم است تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در البرز بیشتر شود.

صبحی گفت: در این راستا و با توجه به تمهیدات صورت گرفته هر استان باید حداقل 5 تا 10 مرکز تخصصی ازدواج داشته باشد.

وی با بیان اینکه کرج نیز فاقد این مرکز تخصصی است، افزود: در این راستا و با توجه به حضور پزشکان و متخصصان دارای پروانه از نظام پزشکی در این کلانشهر،‌ آنها می‌توانند نسبت به ایجاد مرکز تخصصی مشاوره از طریق سایت وزارت ورزش و جوانان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار