بمناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر درمراسمی و با حضور مسئولان طرح احداث پایگاه بین شهری هلال احمر در جاده اردبیل ،سرعین کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 05 February 2015
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم از تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه خبر داد.
بهرام غیبی با اشاره به نحوه تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه افزود: دو میلیارد ریال از طریق ماده 12 و 500 میلیون ریال از طریق فرمانداری سرعین و 500 میلیون ریال هم از طریق مالک جعفرزاده مقدم خیر بنام اردبیلی به پایگاه بین شهری اردبیل و سرعین هلال احمر تخصیص یافته است.
وی با بیان این که این پایگاه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع ساخته می شود گفت: ساختمان این پایگاه 258 متر مربع خواهد بود.
فرماندار شهرستان سرعین هم در این مراسم با بیان این که پایگاه امداد و نجات بین جاده ای بین شهری اردبیل و سرعین وجود نداشت گفت: تاسیس چنین پایگاهی در این مسیر ضروری بود.
عاطف ناصری افزود: این مسیر در طول سال یکی از مسیرهای پرتردد است و در فصل تابستان و بهار پیک مسافران در این جاده است بنابراین باید نجاتگران زحمت کش هلال احمر برای امدادرسانی سریع تر در این محل حضور داشته باشند.
وی اظهار کرد: وجود پایگاه بین شهری اردبیل و سرعین سبب کاهش تلفات جاده ای در این مسیر می شود.
علی اسلامی مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز گفت: قانون پیش بینی کرده هر سال 10 درصد از تلفات جاده ای کاهش یابد و باید تلاش کنم این کاهش در استان بیشتر از 10 درصد باشد.
شهر توریستی سرعین با داشتن ده ها دهنه آبگرم معدنی ، آب و هوای دلپذیر و پیست اسکی آلوارس یکی از پنج منطقه گردشگرپذیر کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار