پسر بچه ای پنج ساله در اثر بی احتیاطی عوامل آبگرم گاومیش گلی غرق شده و جان باخت.
کد خبر: ۲۹۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 10 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، رضا زنده دل شهردار سرعین با تائید این خبر گفت: در حین حادثه دادستان سرعین در محل حادثه حضور یافته و علت را بررسی و دستور بازداشت دو نفر از عوامل این حادثه را داده است.

شهردار سرعین با اشاره به علت بروز این حادثه اظهار کرد: علت اصلی این اتفاق باز شدن موانع آبگرم به علت تخلیه آب توسط عوامل آبگرم بود که متاسفانه در حین تخلیه آب ، پسر بچه در استخر خفه شده و جان خود را از دست داد.

وی افزود: نبود فلکه آب در آبگرم های معدنی سرعین یک خلاء است که باید تمام آبگرم ها دارای فلکه آب بشوند تا از این طریق آب استخر تخلیه شود

شهردار سرعین از شهروندان ، مسافران و از مسوولان آبگرم های معدنی خواست در موقع استفاده از آبگرم احتیاط لازم را رعایت کنند.

 پسر بچه پنج ساله اهل میاندوآب بود که متاسفانه در استخر آبگرم گاومیش گلی جان خود را از دست داد. جسد این پسر بچه که در استحر گاومیش گلی غرق و وارد کانال شده بود چند کیلومتر دورتر و در روستای گنزه سرعین پیدا شد.

 و این هم تصویر دریچه ایی که گفته می شود پسر بچه معصوم میاندوابی را به کام مرگ کشاند.
 

شهر توریستی سرعین با آب و هوای مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
سهل انگاری پدروبی درایتی مسئولان استان که فقط وفقط به فکرپست ومقام ومنزلت خودوفامیل وآشناهستندباعث این حادثه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار