مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص مضرات بازی های رایانه ای غیرمجاز گفت: اسلام هراسی، ایران هراسی، بلوغ زودرس و خشونت از آثار بازی های رایانه ای است که گریبانگیر نوجوانان و جوانان ما شده است.
کد خبر: ۲۹۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 11 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛  دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد؛ استفاده از ظرفیت های فرهنگی و نهادهای اجرایی را بسیار مهم برشمرد و گفت: تشکیل کارگروه و ارایه راهکار، تدوین برنامه در سه حوزه کودکان، جوانان و خانواده ها باعث تحکیم ارزش های بنیان خانواده ها می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز اظهار داشت: ما باید در سطح ملی سرمایه گذاری انجام دهیم تا بتوانیم در سطح منطقه و جهان به رقابت بپردازیم و از رواج بازی های غربی که موجب ترویج خشونت می شود، جلوگیری کنیم.  
آیت الله مصطفی علما؛ پشتوانه انقلاب را دینداری دانست و گفت: از آنجا که مهمترین عامل استحکام خانواده، دین باوری و دین داری است، دشمنان خانواده را مورد هدف قرار داده و ساخت سریال و فیلم های ضد خانوادگی موجب سست شدن بنیان خانواده می شود. 
وی گفت: ساخت کارتون و بازیهای رایانه ای بخشی از برنامه ریزی دشمن برای بی هویت کردن نسل جدید است که باید به طور جدی با آنها برخورد شود. 
در پایان جلسه، رحیمی زنگنه از اعضای شورا درخواست کرد که به ارگان ها و ادارات ذیربط خود اطلاع رسانی کنند که برنامه ها و راهکارهای خود را در خصوص موضوع جلسه اعلام نمایند تا در جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گیرد. 
جلسه فرهنگ عمومی استان کرمانشاه امروز با دو دستور کار؛ اتخاذ تصمیمات مقتضی در راستای ابلاغیه سیاست های کلی نهاد خانواده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و بررسی عوامل تحکیم بنیان خانواده و آسیب های بازی های رایانه ای غیرمجاز برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار