رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نمایشگاه بهداشت و سلامت سال 95 به روزتر و تخصصی‌تر از سال‌های قبل بهمن امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیدکاظم مجابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات جلسات کمیسیون متبوع آن برپایی نمایشگاه بهداشت و سلامت 95 است، اظهار داشت: بهمن ماه سال جاری زمان برگزاری نمایشگاه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شده است و براساس هدفگذاری و چشم‌انداز تعیین شده، نمایشگاه امسال به‌روزتر و تخصصی‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال موضوعات بهداشت و سلامت مرتبط با استقبال از عید، به شکل تخصصی برای مخاطبان تشریح می‌شود، افزود: براساس رایزنی به عمل آمده با شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در حوزه سلامت فعالیت کرده و اثرگذار است، محصولات سالم و ارگانیک در نمایشگاه به شهروندان عرضه می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: براساس مکاتباتی که با دستگاه‌های مختلف به عمل آمده است، جلسات مشترکی با حضور نمایندگان شورای شهر، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود تا زیرساخت‌های لازم فراهم شده و از ظرفیت شهر قزوین برای برگزاری نمایشگاه توانمندتر استفاده شود.

مجابی با اشاره به دیگر تصمیمات کمیسیون سلامت و خدمات شهری گفت: از ظرفیت سازمان میادین، میوه و تره بار در زمان برپایی نمایشگاه برای توزیع محصولات باغی و کشاورزی سالم در بین مردم استفاده می‌کنیم.

این مسؤول ادامه داد: اقدامات اولیه برای مشارکت بیشتر در برپایی نمایشگاه درحال انجام است و در کنار این به منظور تأمین اعتبارات و منابع مالی نمایشگاه از شرکت‌ها و برندهای دارای رزومه و سابقه توانمند خواستار همکاری شدیم که امیدواریم به نتایج مطلوبی دست پیدا یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار