کد خبر: ۲۹۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 17 September 2016


معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: جلوگیری از هدررفت آب مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی برزگران ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارش‌ها لذا باید تمامی تمهیدات لازم برای جلوگیری از هدررفت آب انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون 22 حلقه چاه جذبی در این شهرستان حفر شده است که گامی مهم در جهت جلوگیری از هدر‌رفت آب محسوب می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تعداد این چاه‌های جذبی را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: توسعه و افزایش چاه‌های جذبی در حفظ و احیای سفره‌های زیرزمینی موثر است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: ارائه خدمات عمرانی و خدماتی یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان است، لذا باید با توسعه خدمات مسیر عمران و آبادانی شهرستان را طی کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در ادامه سخنان خود با اشاره به تازه تأسیس بودن این شهرستان افزود: اهتمام ویژه مسؤولان برای توسعه این شهرستان امری مهم تلقی می‌شود و لازم است تا با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم توسعه و پیشرفت شهرستان را شاهد باشیم.

برزگران با بیان اینکه روزانه 40 تن زباله از سطح شهر مشکین دشت با هشت دستگاه خودرو سنگین با 30 نیروی انسانی در دو مرحله جمع‌آوری و به مرکز حلقه دره کرج منتقل می‌شود، گفت: سرانه زباله برای هر نفر در مشکین دشت نیم کیلو بوده که بیشتر زباله خانگی است.

پیش‌بینی نصب 300 سطل زباله مکانیزه در فردیس

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی می‌شود که 300 سطل زباله مکانیزه در این شهرستان نصب شود، افزود: سال گذشته 500 سطل مکانیزه و توری زباله در مشکین دشت نصب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار