مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده شهر تهران آغاز شده است.
کد خبر: ۲۹۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 18 September 2016
پیمان سنندجی در مراسم بهره‌برداری از 58 واگن مترو و استفاده از اتوبوس‌های تک‌کابین و همین طور اتوبوس‌های برقی، اظهار داشت: توسعه حمل‌ونقل عمومی موجب افزایش ارتقای سطح زندگی شهروندان می‌شود. 

وی افزود: کلانشهر تهران قلب ایران است و نیاز به حمل‌ونقل روان و ارزان دارد که شهروندان دغدغه جابه‌جایی در شهر را نداشته باشند. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: یکی از مهمترین اهداف مدیران شهری توسعه حمل‌ونقل عمومی بوده است و در سالهای گذشته این توسعه به صورت پاک در دستور کار قرار گرفته است و چشم‌اندازهای لازم نیز برای آن تعریف شده است.

سنندجی گفت: برای توسعه حمل‌ونقل عمومی نیاز به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی داریم و در همین راستا باید نسبت به هوشمندسازی واحد اتوبوسرانی نیز اقدام شود که بتوان از این ابزار نظارتی در حمل‌ونقل عمومی به درستی استفاده کرد.

وی افزود: امروز 50 دستگاه اتوبوس تک‌کابین وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شود و 450 دستگاه دیگر نیز خریداری شده و شاهد حضور آن به این ناوگان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یادآور شد: 44 دستگاه اتوبوس برقی نیز وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد که از میدان خراسان تا میدان 17 شهریور تردد می‌کند. 

سنندجی گفت: ما در حوزه ناوگان حمل‌ونقل عمومی 3500 دستگاه اتوبوس بالای 8 سال داریم که شهرداری به تنهایی هزینه‌های ناوگان را به دوش می‌کشد و از سال 89  به بعد حتی یک اتوبوس نیز به شهرداری واگذار نشده است.

وی افزود: از هفته گذشته نسبت به نوسازی ناوگان مینی‌بوس‌رانی تهران نیز اقدام شده است و تاکنون 107 دستگاه مینی‌بوس ثبت‌نام شده‌اند و تا 10 روز آینده همه مینی‌بوس‌ها برای نوسازی ثبت‌نام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار