کد خبر: ۲۹۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 20 September 2016


رئیس دادگستری شهرستان فردیس گفت: توسعه خدمات قضایی به مردم در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مقصود عبدی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی مجتمع قضایی شماره دو شهرستان فردیس اظهار داشت: با توجه به گستردگی جمعیتی در این شهرستان لذا توسعه خدمات در آن یکی از مهمترین اقدامات از سوی مسؤولان است.

وی ادامه داد: در این راستا مجتمع قضایی بخش مشکین دشت فردیس امروز با همت مسؤولان راه‌اندازی شده که گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه سهولت در تردد مردم و ارائه خدمات قضایی بیشتر به مردم از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مجتمع است، افزود: کاهش ورودی پرونده‌ها از مهمترین اولویت‌های ما است و تلاش می‌شود تا این مهم با مصالحه طرفین محقق شود.

عبدی با بیان اینکه مجتمع قضایی مشکین دشت با یک شعبه کیفری شروع بکار کرده است، افزود: دو شعبه بازپرسی و دو شعبه دادیاری نیز آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

عبدی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس بعد از کرج بیشترین میزان ورودی پرونده‌ها را دارد خاطرنشان کرد: ساختمان دادگستری فردیس نمی‌تواند پاسخگوی میزان ورودی پرونده‌ها باشد لذا به منظور تکریم ارباب رجوع و توسعه خدمات این ساختمان در مشکین دشت راه‌اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار