معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال تحصیلی گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از سوی این اداره کل به مدارس صدرا اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۳۰۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 23 September 2016
به گزارش تابناک یزد،کاظم تفتی‌پور، معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ باب مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان آماده پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هستند.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۴ مدرسه دخترانه و ۶ مدرسه پسرانه است افزود: همچنین دو مدرسه در قالب ضمیمه فعالیت خواهند داشت که از این تعداد هر دو دخترانه است.
تفتی پور تصریح کرد: بیشترین تعداد مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا شامل ۳ باب مدرسه و یک باب مدرسه ضمیمه در شهرستان مهریز قرار دارد.
وی افزود: پس از شهرستان مهریز، شهرستان ابرکوه با داشتن ۲ باب مدرسه و یک باب مدرسه ضمیمه از بیشترین تعداد مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا برخوردار است.
تفتی پور در خصوص اعتبارات هزینه شده برای این مدارس از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون برای مجموع این مدارس هزینه شده است.
معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: البته بخشی از هزینه این مدارس توسط خیران و با استفاده از کمک‌های مردمی تامین می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار