فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: تحویل خودجوش و داوطلبانه دستگاه گیرنده ماهواره در دشتی رو به افزایش است.
کد خبر: ۳۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 02 May 2015
تابناک بوشهر: علی غضنفری ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه تحویل خودجوش و داوطلبانه ماهواره توسط مردم به حوزه الغدیر سپاه امام رضا(ع) دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر، گفت: این نمایشگاه به درخواست کسانی برپا شد که به طور داوطلبانه و خودجوش گیرنده ماهواره را تحویل داده و از آسیب‌های ماهواره اطلاع یافته‌ و خواستار فرهنگ‌سازی دراین زمینه شدند.

غضنفری افزود: تحویل خودجوش و داوطلبانه دستگاه گیرنده ماهواره در دشتی رو به افزایش است و حوزه‌های مقاومت سپاه امام رضا(ع) دشتی نیز آماده دریافت آنهاست.

وی ادامه داد: حوزه‌های مقاومت در ازای دریافت دستگاه گیرنده ماهواره، دستگاه گیرنده دیجیتال به مردم تحویل می‌دهند که بعضا خیلی از خانواده‌ها حتی تمایلی به دریافت آنها نیز ندارند.

 غضنفری تاکید کرد: امیدوارم همه مسئولان همچون گذشته این همکاری را با ما داشته باشند تا نسبت به سالم‌سازی بیشتر محیط اجتماعی شهرستان اقدام و نگذاریم جوانان ما فریب شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط دشمن از بیرون مرزها در حال ساماندهی آن است را بخورند.

وی اضافه کرد: دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای برنامه‌ریزی‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش‌ است تا سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم را تغییر دهد و افکار نسل جوان ما را از مبانی دینی و اسلامی خالی کند که باید در این زمینه تلاش شود و امروز وظیفه نهادهای فرهنگی در مقابل فرهنگ غرب باید در اولویت باشد.

غضنفری نقش بسیج و سپاه و حلقه‌های صالحین در آگاه‌سازی جوانان و راه‌اندازی نشست‌های بصیرتی و آگاهی‌بخشی در مبارزه با فرهنگ شوم دشمن را مهم برشمرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار