کد خبر: ۳۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 27 September 2016
تابناک / به منظور بررسی مسایل و مشکلات بازنشستگان شهرداری رشت ،محمدعلی ثابت قدم شهردار و  اسماعیل حاجی پور و فاطمه شیرزاد دو عضو شورای اسلامی شهر ، با بازنشستگان شهرداری دیدار کردند.

به گزارش گیل خبر، فاطمه شیرزاد درباره این دیدار اظهار داشت: ۲۵ ذی الحجه «روزخانواده و تکریم بازنشستگان»  اعلام شده است، به مناسبت این روز عزیز بنده به همراه جناب شهردار و آقای اسماعیل حاجی پور یک روز خدمت این عزیزان رسیدیم تا ضمن تبریک این روز درباره مشکلات این عزیزان بیشتر جویا شویم.وی ادامه داد: خانواده رکن اساسی جامعه است، هرچقدر خانواده ها سلامت بیشتی داشته باشند آسیب های اجتماعی کمتر می شود و برای همین خانواده سالم برای ما اهمیت دارد.

عضو شورای شهر رشت در ادامه ابراز داشت: همه ما یک روز بازنشسته می شویم.اگر این اعتقاد قلبی را داشته باشیم تکریم بازنشستگان را در دستور کارمان قرار می دهیم و تکریم بازنشستگان باید یک اصل باشد، بازنشستگان ما سرشار از تجربه هستند و جوانان ما باید از تجربیات با ارزش بازنشستگان ما بهره مند شوند. وی افزود: بازنشستگان ما گاهی گلایه می کننند  و در مواقعی دچار بی مهری می شوند که باید به رفع آن ها کوشش بیشتری بکنیم. وی در ادامه گفت:  خدا را شکر در بودجه ۹۵ ما برای بازنشستگان اعتبار ۴۵ درصدی داشتیم که این فرصت خوبی بود. هرچند شرمنده این عزیزان هستیم ولی باید توجه بیشتری داشته باشیم.

فاطمه شیرزاد خاطرنشان کرد: شورا به عنوان ناظر شهرداری در اجرای مصوبات بیشتر  برای این عزیزان تلاش می کند و نباید کارهای بازنشستگان روی زمین بماند. وی در ادامه گفت: به زودی دیدارهایی با خانوده های شهرداری خواهیم داشت،  چون بیمارانی هستند که نیازمند توجه بیشتر هستند، همچنین در این جلسه  قرار شد که در ماه یک روز به  بازنشستگان عزیز تعلق بگیرد و نشست ماهیانه شهردار با کانون بازنشستگان شهرداری تشکیل خواهد شد و بنده هم وظیفه دار که در این نشست حضور موثری داشته باشم.

شیرزاد در پایان افزود: دوباره روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک می گویم و امیدواریم دولت و مسئولین  و نمایندگان مجلس در کمک به بازنشستگان توجه و نگاه خاصی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار