کد خبر: ۳۰۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 28 September 2016


همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، در مراسمی با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس، شهردار و اعضای شورای شهر مشکین دشت و دیگر مسئولان روز چهارشنبه از آتش نشانان نمونه این شهر تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، شهردار مشکین دشت در آیین تجلیل گفت: آتش نشانی مهم ترین قسمت شهرداری محسوب می شود چرا که نیروهای توانمند و ایثارگر در این قسمت مشغول فعالیت هستند که در هنگام حادثه وقتی همه از از آن می گریزند،آتش نشانان به دل حادثه می روند و برای نجات جان انسان ها فداکاری می کنند.

محبوب فروزنده افزود: آموزش و تخصصی کردن نیروهای آتش نشانی از هدف های شهرداری است و تلاش ها برای افزایش مهارت آتش نشانان این شهر ادامه دارد.

وی با قدردانی از تلاش های پرسنل آتش نشانی مشکین دشت در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم، افزود: خدمت در آتش نشانی صرفا یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است.

وی اظهار داشت: آموزش نکات ایمنی و راه های مقابله با آتش سوزی به دانش آموزان، کارکنان مدارس نیز در طول سال توسط کارشناسان آتش نشانی انجام می شود.

وی گفت: شهرداری مشکین دشت در تجهیز نیروهای آتش نشانی به امکانات و تجهیزات جدید موفق بوده است و این نیروها با داشتن امکانات سخت افزاری مناسب، ماموریت های خود را با موفقیت انجام می دهند.

وی افزود: تلاش شد از همه ظرفیت ها و تجهیز امکانات ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشکین دشت برای خدمت رسانی و کمک به شهروندان در حوادث گوناگون به کار گرفته شده است.

شهردار مشکین دشت فردیس گفت: ایستگاههای آتش نشانی مشکین دشت مجهز به امکانات امداد ونجات است که اخیرا یک دستگاه خودرو پیشرو به مبلغ سه ملیارد و 500 میلیون ریال خریداری شده است.

فروزنده در ادامه افزود: همچنین از طریق سازمان دهیاری و شهرداری کشور کامیون 14 تنی برای ایستگاه آتش نشانی مشکین دشت خریداری شده که بزودی وارد ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر می شود.

شهردار مشکین دشت فردیس گفت: آتش نشانی شغلی پر مخاطره و سخت است که جامعه باید قدر آنان را بدانند.

سه تن از آتش نشانان مشکین دشت به همراه خانواده خود با هزینه شهرداری به سفر مشهد مقدس اعزام شدند.

مشکین دشت 70 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار