استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت مبارزه با بدعت‌های دینی از طریق کار فرهنگی، نقش سازمان تبلیغات اسلامی را در این زمینه بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این سازمان یک مرجع دینی و فرهنگی است که باید به انتظارات موجود در این حوزه پاسخ‌گو باشد.
کد خبر: ۳۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 29 September 2016
دکتر اسماعیل جبارزاده در دیدار با معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به این که این سازمان به عنوان یک مرجع و ستاد انقلابی مورد قبول همگان است، افزود: با توجه به مسوولیت استان آذربایجان شرقی در ستاد اربعین و برنامه‌ریزی این استان برای پذیرایی روزانه از 30 هزار نفر در این نقطه مرزی، نیازمند همکاری سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

وی با قدردانی از روحیه تعامل و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: این روحیه باید در همه سازمان‌ها و مناطق تسری یابد.

جبارزاده با اشاره به وضعیت نامناسب تخصیص بودجه استانی، گفت: با وجود مشکلات مالی به ویژه در بخش عمرانی، دولت تاکنون به اکثر تعهدات خود در بخش حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی عمل کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام عظیمی در سمت مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان، برای حجت‌الاسلام حسینی، مدیرکل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد و گفت: انتظار داریم افرادی که در این دولت مسوولیت قبول می‌کنند، با دولت همکاری کامل داشته باشند و در غیر این صورت اجبار و اصراری به حضور آنها نیست.

معاون امور استان ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به تعامل خوب استانداران با ادارات تبلیغات اسلامی گفت: خوشبختانه در کلیه استان‌ها چهره‌های فاخری در استانداری حضور دارند که با تبلیغات اسلامی تعامل مناسبی دارد و بر همین اساس دولت ۸۰ درصد تعهدات خود را در این حوزه محقق کرده و امیدواریم در حوزه فرهنگی نیز به تعهد خود عمل کند.

ناصرالدین نوری‌زاده خاطر نشان شد: با توجه به تعدد ماموریت‌ها و انتظارات، حمایت از مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و تقویت آن به عنوان یک نهاد حاکمیتی زیر نظر رهبر انقلاب مهمترین خواسته ما از مسوولان بویژه نمایندگان دولت در استان هاست تا یاری گر ادارات تبلیغات اسلامی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :