دبیر هیات ووشو استان یزد گفت: دومین دوره مدیریت استعدادیابی ووشو در استان از صبح امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 01 October 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس نامبخش  گفت: این دوره با هدف یکسان سازی آموزش، ارتقاء سطح مدارک مربیان و آنالیز شرکت کنندگان در دوره قبل با حضور ووشو کاران نونهال و نوجوان، جوانان بزرگسالان در دو رده آقایان و بانوان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این دوره با پیگیری های زیاد رئیس هیات برگزار می شود، افزود: استان یزد نخستین استان کشور است که توانسته دومین دوره استعدادیابی ووشو را برگزار کند این در حالی است که 15استان نتوانسته اند این دوره را برگزار کنند .
دبیر هیات ووشو استان یزد یادآور شد: این دوره در دو روز ، امروز و فردا برگزار می شود و شرکت کنندگان صبح امروز در کلاس تئوری شرکت کرده اند و عصر نیز در آزمون کتبی حضور یافتند.
نامبخش خاطرنشان کرد: این دوره فردا نیز با حضور 38 ووشوکار در کلاس در مجموعه فرافنون ادامه خواهد یافت.
به گفته وی ، مدرسان این دوره که مخصوص مربیان ، پایلوت و آمایش بازیکنان و منتخبان بوده آقای مهدی حیدری و خانم یاسمن حیدری از مدرسان فدراسیون ووشو کشور هستند .
در صورت شرکت بازیکنان تا حد نصاب 120نفر امتیازی که از سوی فدراسیون در این دوره به استان یزد تعلق خواهد گرفت عنوان درجه یک خواهد بود و همچنین اسامی شرکت کنندگان در فدراسیون ثبت شده و یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار