این تعداد معادل سه و نیم درصد جمعیت یک میلیون و 107 خانواری مازندران است.
کد خبر: ۳۰۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 01 October 2016
 ثبت نام 38 هزار خانوار مازنی در سامانه سرشماری38 هزار خانوار مازندرانی در سامانه سرشماری نفوس و مسکن نام نویسی کرده اند . 
 
قائم مقام رئیس ستاد سرشماری مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود : این تعداد معادل سه و نیم درصد جمعیت یک میلیون و 107 خانواری مازندران است.
 
اکبرزاده با اشاره به رتبه هفتم مازندرانی ها برای نام نویسی در این سامانه به نسبت سایر استان ها افزود: تا کنون کلاردشت با 24 و 3 دهم درصد بیشترین و جویبار با یک و 8 دهم درصد کمترین مشارکت نام نویسی اینترنتی را در استان مازندران دارا هستند .
 
او با بیان اینکه با وصل شدن سرور مرکز آمار کشور به سرور وزارت ارتباطات ، مشکل ترافیک حل شده است گفت : مردم در هر ساعتی از شبانه روز می توانند برای نام نویسی اقدام کنند.   
 
قائم مقام رئیس ستاد سرشماری مازندران با اشاره به پیش بینی 40 درصدی نام نویسی مازندرانی ها در سامانه سرشماری نفوس و مسکن از مردم این استان خواست در مهلت باقی مانده برای نام نویسی اینترنتی که تمدید هم نمی شود اقدام و با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبلیو دبلیو دبلیو دات سرشماری 95 دات آی آر دولت را در افزایش صحت و دقت این سرشماری و کاهش هزینه ها یاری کنند.
 
به گفته اکبر زاده چنانچه نام نویسی در سامانه سرشماری نفوس و مسکن بیش از 35 درصد باشد کشور ما وارد باشگاه کشورهای دارای سرشماری مدرن می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار