فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: هنرمندان آسیب‌های اجتماعی را در قالب هنر به مردم انتقال دهند.
کد خبر: ۳۰۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 02 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، اکبر آقابیگی شنبه‌شب در افتتاحیه نمایشگاه جشنواره فیلم و عکس هر شهروند یک پلیس در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: حضور هنرمندان از سرتاسر کشور در این جشنواره برای ما بسیار بااهمیت و ارزشمند است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: همکاری و اجرای بسیار مناسب معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور در برگزاری این جشنواره نشان از اهمیت این موضوع برای خدمت گذاران سبزپوش مردم دارد.

وی با تشکر از انجمن سینمای جوان نیشابور که این فرماندهی را در برگزاری این جشنواره همیاری کرد، خاطرنشان کرد: از این‌که هنرمندان ما را زیر ذره‌بین داشته باشند خوشحال می‌شویم و انتظار داریم آسیب‌های اجتماعی را در قالب هنر به ما و همه مردم انتقال دهند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: نگاه شما به فرهنگ و هنر بسیار ارزشمند و البته کارگشا برای جامعه خواهد بود.

عباس کرخی ادامه داد: هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر می‌دانند تا امنیت برقرار نباشد امکان حضور در جامعه برای ارائه هنر خود را ندارند.

وی تصریح کرد: همدلی و همراهی شما در این جشنواره بسیار اطمینان‌بخش برای جامعه هنری خواهد بود.

دبیر جشنواره هر شهروند یک پلیس نیز در ادامه مراسم اظهار داشت: در این جشنواره 860 عکس از 150 عکاس به این دبیرخانه رسید که درنهایت 24 قطعه عکس از 12 عکاس به نمایشگاه راه یافت.

جلیل حصاری با معرفی سرهنگ اکبر آقا بیگی به‌عنوان رئیس جشنواره تأکید کرد: 70 فیلم نیز به دبیرخانه رسیده است که داوری آن‌ها سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سه اثر از حمیده صولتی و محمد آهنگری به ترتیب از رشت و اهواز به بخش نمایشگاه عکس راه یافت.

دبیر جشنواره خاطرنشان کرد: دو اثر نیز از محمد عمارلو، شهرام نجفی، فرشید اصغری، علی ابک، امیر تقوی‌راد، امیرحسین کمالی، آیدا رسولی، سجاد وثاق به ترتیب از نیشابور، زنجان، نیشابور، سرخه، نیشابور، اصفهان، تبریز و همدان به بخش نمایشگاه راه یافت.

حصاری گفت: زینب هیبتی و نازنین علی مردانی از نیشابور نیز توانستند یک اثر خود را به بخش نمایشگاه برسانند.

وی بیان داشت: اختتامیه این نمایشگاه به همراه معرفی نفرات برتر پنج‌شنبه در فرهنگسرای وکیلی شهر نیشابور برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار