مدیرکل زندان‌های استان تهران با تعدادی از شکات مددجویان کانون اصلاح و تربیت ملاقات کرد.
کد خبر: ۳۰۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 03 October 2016
 مدیرکل زندان‌های استان تهران و معاون اداری و مالی زندان‌های استان تهران ، از قسمت‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت از جمله پذیرش و تشخیص، خوابگاه پسران، واحد مددکاری و روانشناسی بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک با مددجویان گفت‌وگو کردند.

محبی مدیر کل زندان های استان تهران با بازدید از دفتر شورای شهر مددجویان کانون در نشستی صمیمی با مددجویان شورای شهر ملاقات کرد و به استماع مسایل و مشکلات آنان پرداخت و نحوه عملکرد این شورا در مجموعه کانون را جویا شد که شهردار کانون - مددجوی منتخب این دوره از انتخابات مددجویان - توضیحاتی پیرامون عملکرد این شورا در رفع مسایل و مشکلات مربوط به مددجویان به مدیر کل زندان های استان تهران ارایه کرد.
وی همچنین در بازدید از واحد مددکاری، ضمن بررسی روند انجام اقدامات مددکاران در راستای ارایه خدمات مددکاری و قضایی به مددجویان، با شکّات پرونده تعدادی از مددجویان که جهت صلح و سازش و اعلام رضایت به مددجویان مربوطه به واحد مددکاری مراجعه کرده بودند، ملاقات و گفت‌وگو کرد.

در پایان این بازدید ۲ ساعته، جلسه‌ای با حضور بازدید کنندگان ، مسئولین کانون  و فاضلیان دادیار ناظر کانون در دفتر مدیریت کانون برگزار شد که در پایان جلسه جهت رفع مشکلات و تسریع در روند انجام امور دستورات لازم از سوی محبی صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار