تابناک: پدیده بلوغ زودرس و رسیدن سن بلوغ به کودکی و ناآگاهی خانواده‌ها از این امر و حتی ندانستن کودک از تغییراتی که در بدنش زود هنگام به وجود آمده است همه و همه باعث شده شاهد تحولاتی و رفتارهای در کودک خود شوند که شاید در نگاه اول ساده و حتی خنده آور برای خانواده قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 05 October 2016
تابناک اصفهان: با پیشرفت تکنولوژی و عدم هم پایی فرهنگ خانوارها با سرعت بالای تکنولوژی بسیاری از بیماری ها بر جامعه و مردم چنان رخنه کرده و سن ابتلا را آنچنان پایین کشیده که دیگر جایی و فرصتی برای مبارزه و پیشگیری نگذاشته است.
 
امروز با کاهش ابتلا انواع بیماری ها و انواع معضلات مواجه ایم که یکی از این بیماری ها، کاهش سن فساد و فحشا است و رسیدن آن به سن کودکی است.
 
یکی از عوامل کاهش سن ابتلا به فساد و فحشا در کودکی، بلوغ‌های زودرسی است که طی این سال ها رشد بالایی داشته به طوری که سبب نگرانی جامعه پزشکان و گاها خانواده‌هایی شده است که از عوارض بلوغ زودرس مطلع هستند و در جهت هدایت کودک به بلوغ رسیده خود به مشاورین مربوطه مراجعه می‌کنند.
 
امروز پدیده بلوغ زودرس و رسیدن سن بلوغ به کودکی و ناآگاهی خانواده‌ها از این امر و حتی ندانستن کودک از تغییراتی که در بدنش زود هنگام به وجود آمده است همه و همه باعث شده شاهد تحولاتی و رفتارهای در کودک خود شوند که شاید در نگاه اول ساده و حتی خنده آور برای خانواده قرار گیرد بدون اینکه بدانند اگر با این تحول زودهنگام در کودک درست رفتار نشود یا کودک به فساد می‌رسد یا اینکه نهایت سبب افسردگی و در خود فرورفتن کودک می‌شود.
 
کودکانی که بیشتر به دلیل محیط خانوادگی و عوامل مهاجم از جمله ماهواره و شبکه های مختلف به بلوغ زودرس رسیده است و بازهم به دلیل عدم آگاهی خانواده‌ها کودک با یکسری از نیازهایی مواجه می‌شود که روش کنترل آن را نمی‌داند و کودک برای رفع نیازهایش ناآگاهانه دست به کارهایی می‌زند که یا نام افسارگسیختگی اخلاقی، بر آن گذاشته می‌شود یا اینکه در نهایت سبب سرخوردگی کودک می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار