سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام گفت:بسیاری از استان ها برای جلب و افزایش مشارکت مردم به ثبت نام اینترنتی در هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن اقدام به در نظر گرفتن سیاست های تشویقی و هدایایی کردند که این باعث افزایش میزان مشارکت ها شده است.
کد خبر: ۳۰۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 06 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ رحمت الله قیصوری روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اربعین استان اظهار کرد: 50 هزار عدد سیم کارت اعتباری رایتل و 10 هزار عدد سیم کارت اعتباری همراه اول برای این منظور از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور و مخابرات استان ایلام برای این منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: این اقدام با هدف تشویق مردم به مشارکت در ثبت نام اینترنتی هشتیمن سرشماری عمومی نفوس و مسکن انجام گرفته و امیدواریم با این سیاست تشویقی بتوانیم به اهداف مورد نظر در این مرحله از سرشماری دست پیدا کنیم.


وی یادآور شد: این پیشنهاد از سوی ستاد سرمشاری عمومی نفوس و مسکن استان ایلام ارائه شد و با موافقت معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام روبرو شد.

هشتیمن سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم تا 24 مهر به صورت اینترنتی و از 25 مهر تا 25 آبان نیز به صورت حضوری همزمان در سراسر کشور برزار می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار