با تساوی برابر عقاب پردیسان؛
تیم فوتبال سیاه جامگان با تساوی برابر عقاب پردیسان، قهرمانی زودهنگام خود در لیگ فوتبال نوجوانان استان قم را جشن گرفت.
کد خبر: ۳۰۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 08 October 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال سیاه جامگان قم در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان قم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و آخرین دیدار خود را تشریفاتی کرد.

تیم‌های فوتبال سیاه جامگان و عقاب پردیسان در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ نوجوانان استان قم غروب جمعه در ورزشگاه تختی قم برابر هم قرار گرفتند که این دیدار زیبا و جذاب در ‌نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سیاه جامگان با این تساوی جمع امتیازات خود را به عدد ۱۶ رساند و با حفظ فاصله ایمن خود با تیم‌های پایین‌تر، توانست پیش از پای گذاشتن به آخرین مسابقه فصل خود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بدین ترتیب سیاه جامگان زمستان امسال به عنوان نماینده استان قم در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در مرحله مناطق به میدان می‌رود و به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر نوجوانان خواهد بود.

در سایر دیدارهای هفته ششم، تیم فوتبال شاهین در دیدار برابر پیام به تساوی یک بر یک رضایت داد و فرصت تصاحب جایگاه عقاب پردیسان در رده دوم جدول رده بندی را از دست داد تا همچنان با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم قرار گیرد.

تیم فوتبال سهیل نیز یک بر صفر هنگ را شکست داد و دیدار تیم‌های سفیر و افشین با برتری قاطع ۵ بر صفر افشین به پایان رسید. در هفته پایانی این مسابقات تیم‌های عقاب پردیسان، شاهین و پیام در دیدارهای خود برای کسب نایب قهرمانی به میدان خواهند رفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار