معاون استاندار اردبیل تاکید کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: ما هشدار می‌دهیم قلم پای کسانی که حق و حقوق واقعی را در حوزه مرتع،‌ جنگل و دیگر مواهب خدادادی نادیده گرفته و یا به تخریب آن دست بزنند، می‌شکنیم.
کد خبر: ۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 04 May 2015
به گزارش فارس، اقبال عباسی در مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: ما عرصه آب و خاک و جنگل و مراتع را به عنوان شاکله حیات بشریت مهم و ارزشمند می‌دانیم و بر این باوریم در این عرصه باید سه مسئله پیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات بشری یاد کرد و گفت: ما نسبت به اهمیت این موضوع واقف هستیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم در سه حوزه جنگل‌، مرتع و آبخیزداری برنامه‌هایی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم که نتایج ثمربخشی را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل یادآور شد: ما در کنار اهمیت دادن به حق و حقوق مردم و دولت در عرصه منابع طبیعی اجازه نمی‌دهیم تا نه حق دولت و نه حق مردم در این زمینه پایمال شده و عده‌ای سوء استفاده‌کننده بخواهند در این زمینه خدشه‌ای را وارد کنند.

عباسی با بیان اینکه نباید مراتع تبدیل به اراضی کشاورزی شده و یا از آن بهره‌برداری نامناسب انجام شود، بیان کرد: آنچه که در این حوزه بسیار مهم و ارزشمند به نظر می‌‌رسد این است که ما در مسیری گام برداریم تا حقی ضایع نشود و قطعا قلم پای کسانی که بخواهند به این مواهب دست درازی بکنند شکسته و آنها را ناامید می‌کنیم.

این مسئول از مدیرکل منابعی طبیعی و آبخیزداری استان خواست تا با برخورد قاطع و جدی با  متخلفان اجازه دست درازی و تخریب را نداده و سعی کنند در حد وسع و توان حافظ و نگهبان این موهبت الهی باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل ضرورت تقویت امید و انگیزه‌های جدید را به ویژه در نزد پرسنل و عوامل اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری یادآور شد و ادامه داد: قطعا در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مشخص انجام خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه همه جابجایی‌ها در این استان سیاسی نیست بلکه ما در این جابجایی مدیریتی در منابع طبیعی سعی کردیم نیروی فنی، تخصصی و از خود مجموعه را انتخاب کنیم، گفت: قطعا این نوع تغییر مدیریت‌ها طبیعی است.

وی با پاسداشت سالروز وفات حضرت زینب (س) تصریح کرد: آن حضرت نه تنها اجازه نداد ظلمی در حق انسان‌های بیگناه انجام شود بلکه پرده از چهره ظالمان و ستمکاران روزگار برداشت و با شجاعت و شهامت توان هم رسالت خود را انجام داده و هم پیام شهدای کربلا را به گوش همگان رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: مقام و منزلت حضرت زینب (س) با صبر و بردباری و شجاعت و شهامت بی‌نظیر ستودنی است و این بانوی ایثارگر همواره باید در مسیر الگوبرداری جامعه اسلامی ما قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار