کد خبر: ۳۱۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 11 October 2016


مسئول بسیج مداحان استان البرز از اعزام ۷۰ تا ۸۰ نفر از مداحان به روستاها در این استان خبر داد.

شوذب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه بسیاری از مداحان هیئات مذهبی، مساجد و تکایا عضو بسیج مداحان در استان البرز هستند، اظهار داشت: اشعاری با مضامین انقلاب، جنگ یمن، سوریه و حمایت از جبهه مقاومت در قالب جزوه به مداحان ارائه شده است.

مسئول بسیج مداحان استان البرز با بیان اینکه روضه 10 شب با محوریت مقتل برای مداحان تهیه شده است،‌ افزود: این روضه‌ها در قالب 10 جلد کتاب جیبی با تایید یکی از اساتید مقتل در قم، به مداحان بسیجی عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس درخواست روستاهای استان البرز بین 70 تا 80 نفر از مداحان به روستاها اعزام شده‌اند، گفت: بسیج مداحان آمادگی اعزام مداحان به سراسر استان البرز را دارد.

محمدی با بیان اینکه تعدادی از خواهران مداح به مشکین‌دشت و ماهدشت اعزام شده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر بخش بازرسی بسیج مداحان برای نظارت بر عملکرد مداحان در مساجد، هیئات و تکایا فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه 120 نفر از بسیجیان مداح داوطلب در قسمت بازرسی فعالیت دارند، بیان کرد: باید تا پایان روز عاشورا 800 هیئت، مسجد و تکیه در فردیس، محمد شهر، کرج و مهرشهر بازرسی شوند که در حال حاضر نزدیک به 260 مورد بازرسی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار