رئیس جمعیت هلال احمر پیشوا از نجات چهار سرنشین یک دستگاه خودوری سواری که باتلاق های اطراف این شهرستان گرفتار شده بود خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 04 May 2015
حمیدرضا تاجیک به ایرنا گفت: در پی اعلام مفقود شدن یک دستگاه خودروی سواری در تپه ماهورهای شمال پیشوا و اظهار بی اطلاعی دوستان و آشنایان از محل حضور این افراد ، یک اکیپ شناسایی از سوی جمعیت هلال احمر به مناطق اطراف شهرستان اعزام شد.

وی اظهار داشت: طبق اظهار نظر بستگان افراد مفقود شده ، چهار جوان جهت گشت و گذار در تپه ماهورهای شمال شهرستان پیشوا ، به این منطقه عزیمت نموده و از ساعت 17 هیچ گونه اطلاعی از آنان وجود نداشته و تلفن همراه آنان نیز از دسترس خارج شده است.

تاجیک گفت: با توجه به تاریکی هوا ، امدادگران جمعیت هلال احمر با بهره گیری از افراد خبره اقدام به گشت زنی در مناطق مختلف کردند و پس از یک ساعت جستجو موفق شدند که خودروی سواری این افراد را که در باتلاق گرفتار شده بود پیدا نمایند.

وی افزود: با اقدام سریع نیروهای جمعیت هلال احمر ، چهار سرنشین این خودرو نجات پیدا کردند ولی با توجه به فرورفتگی بسیار زیاد خودرو در باتلاق ، امکان خارج نمودن آن از گل و لای اطراف میسر نشد و قرار شد تا با روشن شدن هوا و با استفاده از یک دستگاه جرثقیل ، این خودرو از باتلاق خارج شود.

رئیس جمعیت هلال احمر پیشوا گفت: گشت و گذار در مناطق تپه ماهوری اگر با شناخت صحیح از مسیر همراه نباشد می تواند خطرات بی شماری را برای گردشگران به همراه داشته باشد و لازم است تا پیش از عزیمت به این گونه مناطق ؛ با افراد محلی و یا محیط بانان مشورت لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مناطق باتلاقی دیگری در تپه ماهورهای پیشوا وجود دارد که در کمترین زمان ممکن، وسیله نقلیه را به طور کامل به کام خود فرو می برد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار