تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با شکست دادن تیم الاهلی امارات به مقام سوم مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا رسید
کد خبر: ۳۱۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 16 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، تیم پتروشیمی بندرامام پیش از ظهر امروز در بازی رده‌بندی مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا در کشور چین به دیدار تیم الاهلی امارات رفت و این تیم را با نتیجه 100 بر 74 شکست داد تا در سکوی سوم مسابقات قرار بگیرد.

بازی فینال این مسابقات از ساعت 12:30 امروز بین تیم‌های چاینا کشگر چین و الریاضی لبنان برگزار خواهد شد.

 در چارچوب مرحله رده بندی بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز یکشنبه تیم پتروشیمی در شنزو چین به مصاف الاهلی امارات رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد. 

 پیش از دیدار امروز برابر نمایندگان چین تایپه، هند در مرحله مقدماتی پیروز شده بود اما مقابل الریاضی لبنان در این مرحله شکست خورد. پتروشیمی در مرحله یک چهارم الشرطه عراق را شکست داد اما روز گذشته و در مرحله نیمه نهایی مقابل چایناکشگر چی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. 

ناکامی پتروشیمی از حضور در فینال مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا در حالی رقم خورد که طی هفت دوره گذشته این مسابقات، نمایندگان اعزامی ایران همواره در فینال حضور داشتند. ضمن اینکه مدال برنز به دست آمده توسط پتروشیمی اولین مدال برنز بسکتبال ایران در مسابقات باشگاهی آسیا به حساب می آید. ۵ مدال طلا و ۲ مدال نقره حاصل کار نمایندگان ایران در ادوار گذشته این رقابت ها بود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار