فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: جاده هراز به دلیل اجرای عملیات ترمیم روشنایی و راهسازی طی روزهای 25 مهر تا 11 آبان ماه همه روزه از ساعت 21 تا 5 بامداد بسته خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 16 October 2016
سرهنگ سیاووش محبی افزود: بر این اساس جاده هراز از امشب به منظور ترمیم روشنایی تونل شماره 2، اصلاح، ایمن سازی، لق گیری، اصلاح شیب شیروانی راه و عملیات خاکبرداری برای جلوگیری از ریزش محدوده ابتهاج و نیز تعریض و بهسازی و چهارخطه شدن بسته می شود.
وی ادامه داد: محدوده اجرای این عملیات در جاده هراز کنارگذر امامزاده هاشم، تونل شماره 2 در کیلومتر 54 و محدوده ابتهاج در کیلومتر 85 است.
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: براساس هماهنگی انجام شده رفت و آمد خودروها در این مسیر برای روزهای یکشنبه 25 مهر تا سه شنبه 11 آبان از ساعت 21 تا پنج بامداد به مدت هشت ساعت ممنوع است اما این محدودیت در روزهای تعطیل اعمال نمی شود.
وی افزود: رانندگان می توانند در این مدت از مسیر جایگزین جاده تهران - فیروزکوه و کندوان برای سفر به مناطق شمالی کشور استفاده کنند.
سرهنگ محبی ادامه داد: با توجه به افزایش رفت و آمد خودروها در جاده فیروزکوه و کندوان در شب، رانندگان در صورت ضرورت نسبت به حرکت در این مسیر اقدام کنند.
هراز یکی از اصلی ‏ترین جاده های ارتباطی در مناطق شمالی کشور محسوب می شود که از حد فاصل شهرهای بومهن و رودهن از جاده تهران - فیروزکوه منشعب شده و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب اسک، رینه و لاریجان به شهر آمل متصل می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار