کد خبر: ۳۱۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 19 October 2016


مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز گفت: شعبه ویژه تکریم اتباع مجاز در دادگستری استان البرز تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، قاسم جهانبخش ظهر امروز در جلسه ساماندهی اتباع خارجی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات خدمات دهی مناسب به اتباع خارجی مجاز در این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل شعبه‌ای ویژه به منظور تکریم اتباع خارجی در نظر داریم تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تشکیل این شعبه ویژه به‌منظور تکریم اتباع خارجی مجاز و در راستای برخورد با کارفرمایان متخلف است،‌ افزود: این اقدام در راستای ایجاد و وحدت رویه و جلوگیری از اقدامات جزیره‌ای انجام می شود.

جهانبخش نظارت بر کارگاه‌های اتباع خارجی و برخورداری اتباع خارجی مجاز از حقوق قانونی خود را از جمله اهداف راه‌اندازی این طرح برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی مجتمع اردوگاهی ویژه ساماندهی اتباع خارجی استان البرز خبر داد و گفت: راه‌اندازی این مجتمع اردوگاهی با هدف ساماندهی بر وضعیت اتباع و مهاجران خارجی غیرمجاز در استان است.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: هم اکنون ساخت این اردوگاه در دستور کار است و مصوبه شورای‌عالی اداری نیز است.

جهانبخش از مهمترین اهداف راه اندازی این اردوگاه را شناسایی اتباع غیرمجاز، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله پدیده تکدی‌گری است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیشتر متکدیان در این استان متکدیان خارجی هستند افزود: در این راستا همه مسؤولان باید به صورت ویژه نسبت به ساماندهی وضعیت تکدی گری اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز اظهار داشت: بر اساس آمار موجود 50 درصد اتباع خارجی استان در شهرستان کرج حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار