رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: تاکنون 321 باب مدرسه با مشارکت خیرین در مناطق مختلف این استان احداث شده است.
کد خبر: ۳۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 05 May 2015

  به گزارش ایرنا، جواد قرآن نویس در جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد مغان افزود: پارسال با مشارکت خیرین 14 مدرسه در قالب 54 کلاس درس در استان احداث و تکمیل شده و امسال نیز ساخت 10مدرسه شروع شده است.

وی از خیرین به عنوان انسان های از خود گذشته و وارسته یاد کرد و گفت: مالک جعفرزاده مقدم که از خیرین نمونه مدرسه ساز استان و کشور می باشد به یاد اسرای کربلا احداث 84 مدرسه در مناطق مختلف استان را متعهد شده است.

وی پارس آباد مغان را نگین استان اردبیل دانست و اظهار کرد: مردم این شهرستان در مدرسه سازی و دیگر کارهای خیر و نیک همواره پیشقدم بوده و هستند.

به گزارش ایرنا ، فرماندار پارس آباد نیز در این جشنواره با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در کشور گفت: دولت به تنهایی و بدون حضور و مشارکت فعالانه خیرین و افراد نیکوکار نمی تواند بر مشکلات و کاستی های آموزش و پرورش به ویژه رفع کمبود فضاهای فیزیکی در مدارس فایق آید.

مهدی احمدی با بیان این که خیرین با کمک های خیرخوانه خود باری از دوش دولت برمی دارند ادامه داد: ترویج فرهنگ نیکوکاری در حوزه های مختلف به پیشرفت همه جانبه کشور کمک می کند.

او همچنین با اشاره به اجر و ثواب اخروی کار خیر افزود: خیرین از مال و سرمایه های خود برای پرورش و تربیت انسان ها می گذرند و این از بزرگترین سرمایه گذاری هاست.

وی اظهار کرد: خداوند متعال در ازای احسان و نیکوکاری و اعمال نیک علاوه بر پاداش معنوی به عمر و رزق و روزی و سرمایه ها نیز برکت می دهد.

وی افزود: پارس آباد مغان با برخورداری از قابلیت ها و ظرفیت های خدادادی با کمبود کلاس درس مواجه است.

احمدی با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش پارس آباد در رقابت های مختلف علمی ، آموزشی و فرهنگی گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در بسیاری از زمینه و شاخص ها در جایگاه اول استان قرار دارد.

تجلیل از تعدادی از خیرین مدرسه ساز ، پخش کلیپ و اجرای سرود از دیگر برنامه های این همایش بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار