کد خبر: ۳۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱ 27 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اقتدار و موفقیت روزافزون کشور مرهون فداکاری‌های شهدا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در بازدید از خانواده‌های شهیدان پوراسفندیاری و بهمن‌وند اظهار داشت: شهید رسول بهمن‌وند از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 21 تیرماه سال 70 در منطقه نهبندان از توابع استان سیستان و بلوچستان بر اثر درگیری با اشرار و اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شده است.

وی ادامه داد: شهید بهرام پور اسفندیاری از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 27 شهریور ماه سال 66 در عملیات کربلای 5 در استان خوزستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای مشکین دشت به خاک سپرده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: شهادت اوج فداکاری و از خود گذشتگی انسان در راه دفاع از ارزش‌ها است چرا که شهیدان برترین مخلوقات خداوند هستند و به علت مقام والایشان و نثار جان خود در راه حق، همیشه در نزد خداوند عزیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و پیشرفت حاکم در جامعه امروزی مرهون ایثارگری شهدا بوده و وظیفه همه ماست تا از خون شهدا پاسداری و با آرمان‌های والای آن عزیزان از دست رفته تجدید پیمان کنیم.

کامرانی‌صالح اظهار داشت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار