فرماندار شهرستان تبریز، حکم صادره بر علیه دکتر شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز را تایید کرد.
کد خبر: ۳۱۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 28 October 2016
فرماندار شهرستان تبریز، حکم صادره بر علیه دکتر شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز را تایید کرد.

دکتر رحیم شهرتی فر  در گفتگوی اختصاصی با  نسل تدبیر با اشاره به اخبار ضد و نقیض منتشر شده در رسانه های استان از محکومیت دکتر شهرام دبیری، رییس فعلی شوای شهر تبریز گفت:  متاسفانه پایگاه خبری تبریز من، سخنان کذبی را به بنده و حتی آقای بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت داده است.

وی افزود: این رسانه ادعا کرده که آقای بیگی در مصاحبه ای اعلام کرده که دبیری در جلسه شورای حل اختلاف استات، حضور و از خود دفاع کرده در حالی که وی در آن روز در تبریز نبود و متن دفاعیات ایشان که به صورت کتبی در اختیار فرمانداری تبریز قرار داده شده بود توسط بنده قرائت شد.

وی با اشاره به جلسه اخیر هیات حل اختلاف استان تصریح کرد:  در مورد این جلسه، ذکر دو نکته حایز اهمیت است.رای حل اختلاف ورسیدگی به تخلفات اعضای شورای شهر در خصوص دو مورد بود که مورد اول راجع به موضوع عدم تهیه دستورالعمل مربوط به مواد 16 و 17 قانون بودجه شهرداری هاست که  باید تمامی هبه ها توسط شهرداری و شورای شهر بر اساس این مواد انجام شود.دومین مورد نیز مربوط به سفرهای خارجی برخی اعضای شورای شهر است که می بایستی این سفرها پس از طی مراحل و تشریفات قانونی انجام می شد.

فرماندار شهرستان تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد: موارد فوق از طریق سازمان بازرسی استان به هیات حل اختلاف و رسیدگی به تخلفات شوراهای اسلامی استان گزارش شده که در این هیات نیز،استاندار، رییس کل دادگستری استان، دو نفر از نمایندگان مجلس(آقای بیگی و اعزازی) و یک نفر نماینده شورای اسلامی استان حضور داشته اند.

 شهرتی فر اضافه کرد: در این جلسه پس از قرائت دفاعیه کتبی دکتر دبیری، هیات حل اختلاف استان هم اقدام به صدور رای کرد که این رای شامل،  تذکر کتبی، درج در پرونده و اعلان عمومی می باشد.

این مقام مسئول گفت: پس از اقدام نسبت به تذکر کتبی و درج در پرونده، متن رای را در راستای عمل به مفاد حکم صادره در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قرار دادم.

شهرتی فر اظهار کرد: تیتر خبر و همچنین ادامه خبر و برخی توضیحات خبر منتشر شده در خبرگزاری ایرنا آذربایجان شرقی، اظهارت بنده نبوده است.به خبرنگار تبریز من هم اعلام کردم که تیتر و توضیح حاشیه ای خبرگزاری ایرنا مربوط به اظهارات بنده نیست و خبرنگار مربوطه اقدام به ذکر عباراتی همچون محکومیت و ... کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :