مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برگزارش هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران با حضور ۱۰۰ شرکت خارجی از ۲۶ تا ۲۹ آبان‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 29 October 2016
رضا جعفرزاده اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران تحت عنوان Iran Air show 2016 در تاریخ 26 لغایت 29 آبان ماه جاری با حضور بیش از 30 شرکت از کشورهای اروپایی و آسیایی مانند آلمان، ایتالیا، روسیه، ژاپن، سنگاپور، مالزی، لهستان و اوکراین در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: این نمایشگاه و ایرشوی هوایی از آن جهت که مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان، شرکت های سازنده هواپیما و پشتیبانی کننده سیستم های هوایی و همچنین به لحاظ حضور انبوه شرکت‌های خارجی پس از توافق هسته‌ای که مورد توجه رسانه های خارجی است و نمایانگر اقتدار و نوآوری است، بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.
 
وی با اشاره به این‌که تاکنون بیش از 100 شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند گفت: در طول این نمایشگاه همه روزه برنامه ای برای انجام نمایش های جذاب هوایی از جمله فعالیت دو تیم آکروباتیک، 5 فروند هواپیمای سوخو 27 و 6 فروند هواپیمای L39 از کشور لیتونی، میگ 29 و هواپیماهای غربی، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران سوخو 22 نیروی هوافضای سپاه همراه با پروازهای نمایشی چتر بازی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می رود.
 
به گفته جعفرزاده،‌ در این نمایشگاه شخصیت های بلند پایه کشوری و لشکری حضور دارند و بازدید از آن برای عموم آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار